Prelegent
Michał Korba
Michał Korba
Od ponad 6 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com na całym świecie. W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital), oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerków wielkości 750×100 pikseli). Przedsiębiorca internetowy, rozumie co to znaczy "robić marketing przy ograniczonych zasobach". Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka „growth hackera" na Facebooku, to często jest oznaczany w komentarzach
Od ponad 6 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com na całym świecie. W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital), oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerków wielkości 750×100 pikseli). Przedsiębiorca internetowy, rozumie co to znaczy "robić marketing przy ograniczonych zasobach". Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka „growth hackera" na Facebooku, to często jest oznaczany w komentarzach