Prelegent

Kamil Bolek

Dyrektor marketinguLifeTube i TalentMedia
Kamil Bolek

Kamil Bolek

Dyrektor marketinguLifeTube i TalentMedia

Dyrektor marketingu w LTTM, największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, Gameset. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)"

Dyrektor marketingu w LTTM, największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, Gameset. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)"

Profesjonalny "influencer mix" – po co, jak i dlaczego współpracować z twórcami z różnych platform

Czwartek 16/09 - 11:20 - KM8

Kiedy tiktoker będzie lepszym wyborem niż youtuber? W czym bloger będzie skuteczniejszy od instagramera? No i dlaczego nie możesz oczekiwać takich samych wyników od gamera, nano-influencera oraz gwiazdy YouTube? Z mojej prezentacji dowiesz się, jak tworzy się profesjonalne strategie influencer marketingowe z wykorzystaniem twórców działających na różnych platformach oraz jak wykorzystać multiplatformowość w influencer marketingu na korzyść Twojej marki.