Prelegent

Michał Rokosz

Inovo
Michał Rokosz

Michał Rokosz

Inovo

Jestem partnerem w funduszu VC Inovo Szukam firm , które mogą zostać globalnymi liderami i które są gotowe na szybkie skalowanie dzięki kapitałowi VC. Jako fundusz zrealizowaliśmy ponad 30 inwestycji koinwestując z najlepszymi funduszami na świecie m.in Andreessen Horowitz, point9 capital czy insight partners. Zanim dołączyłem do Inovo, prowadziłem Foodpandę w Europie Środkowo – Wschodniej, doprowadzając do jej przejęcia w Polsce przez Pizzaportal.

Następnie jako członek globalnego zespołu zarządzającego, odpowiadałem za działania marketingowe na 40 rynkach grupy Foodpanda. Firma została wtedy wyceniona na ponad 500 milionów dolarów Przez 2 lata pełniłem funkcję COO w Booksy, którego fundusz jest udziałowcem. W tym czasie firma urosła 6-krotnie i pozyskała ponad 17 milionów dolarów finansowania. W funduszu Inovo koncentruję się głównie na współpracy ze spółkami portfelowymi. Obszary, w których doradzam spółkom to przede wszystkim marketing i sprzedaż, w szczególności B2C i B2smallB. Mam przyjemność być inwestorem w czołowych startupach z Polski i regionu m.in. preply, infermedica, tidio, zowie i sunroof

Jestem partnerem w funduszu VC Inovo Szukam firm , które mogą zostać globalnymi liderami i które są gotowe na szybkie skalowanie dzięki kapitałowi VC. Jako fundusz zrealizowaliśmy ponad 30 inwestycji koinwestując z najlepszymi funduszami na świecie m.in Andreessen Horowitz, point9 capital czy insight partners. Zanim dołączyłem do Inovo, prowadziłem Foodpandę w Europie Środkowo – Wschodniej, doprowadzając do jej przejęcia w Polsce przez Pizzaportal.

Jak sprawić żeby twoja firma była 5x więcej warta czyli wyceny spółek z perspektywy VC

Środa 15/09 - 16:35 - KM8

Wyceny startupów to dla większości osób tyleż ciekawy co niezrozumiały. Postaram się wyjaśnić dlaczego dwie podobne firmy mogą mieć kilkukrotnie różną wartość oraz jakie są główne czynniki wpływające na wycenę. 1. Różnice między value investing i growth investing 2. Wyceny spółek technologicznych na giełdzie 3. Kluczowe czynniki wpływające na wycenę 4. Benchmarki wycen dla najpopularniejszych modeli biznesowych 5. Czy zagraniczni inwestorzy dają inne wyceny 6. Pimp my startup czyli jak sprawić, że będziemy rozmawiać o znacznie wyższej wycenie