Prelegent

Filip Werstler

Trener wystąpień publicznychTraining Filip Werstler
Filip Werstler

Filip Werstler

Trener wystąpień publicznychTraining Filip Werstler

Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, TiVo, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Prelegent, występujący na konferencjach spod znaku TEDx a także na wielu konferencjach marketingowych. Jest mentorem mówców na TEDxDlugaSt. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z psychologią poznawczą i oddany fan FC Barcelony (nawet po odejściu Messiego, choć wciąż nie może się z tym pogodzić).

Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, TiVo, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Prelegent, występujący na konferencjach spod znaku TEDx a także na wielu konferencjach marketingowych. Jest mentorem mówców na TEDxDlugaSt. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z psychologią poznawczą i oddany fan FC Barcelony (nawet po odejściu Messiego, choć wciąż nie może się z tym pogodzić).

Dlaczego rozmowy o polityce, ekologii i szczepionkach nam nie wychodzą i co możemy z tym zrobić? Błędy logiczne w komunikacji.

Piątek 17/09 - 14:35 - KM8

"Jak głosujesz na x to usuń mnie ze znajomych". Kto z nas nie widział takiego wpisu? No właśnie, być może nawet sami go zamieściliśmy. Albo może kojarzycie taki klasyczny schemat rozmowy przy wigilijnym stole: - Dziadek: "Partia żółtych tylko kradnie!" - Córka siostry babci z pierwszego małżeństwa z wujkiem Zbyszkiem: "A partia fioletowych co robiła? Kradła jeszcze więcej!" I świąteczna atmosfera dzielenia się opłatkiem aż unosi się w powietrzu... W ostatnich latach mamy do czynienia z galopującą polaryzacją społeczeństwa. Ta polaryzacja powoduje, że jako jednostkom trudniej nam się komunikować, trudniej otwarcie mówić o tym o czym myślimy a jako markom - trudniej odpierać ataki które niekoniecznie mają wiele wspólnego z prawdą (kojarzycie opinie od "klientów" których nigdy nie było albo negatywną opinię otrzymaną za błędy w usłudze wynikające z działań klienta? No właśnie). Te wszystkie problemy powodują, że mamy do czynienia z pewną "kulą śnieżną". Brak otwartości na odmienne poglądy - izolowanie się od nich - życie w "bańce" swoich zachowań i przekonań - jeszcze większy brak otwartości nad odmienne poglądy... i tak dalej. I to jest problem z którym musimy coś zrobić, bo inaczej będzie tylko gorzej. W tej prelekcji chcę opowiedzieć o temacie który fascynuje mnie w ostatnich latach - czyli wzorcach komunikacyjnych stojących za tymi konfliktami, ich konkretnym nazewnictwem, zasadami działania i sposobami odpierania takiej pozamerytorycznej argumentacji. Od wielu specjalistów na Becie dowiecie naprawdę soczystej wiedzy dotyczącej marketingu, prowadzenia biznesu, poznacie fuck-up stories które Was w jakiś sposób przekonają do zmiany stylu działania - to jest Beta, dobrych prezek nie brakuje. Ja z kolei zapraszam Was na prelekcję która przede wszystkim pomoże Wam zachować Wasze poglądy, zdrowy dystans i merytorykę w każdej dyskusji - niezależnie od tego czy rozmawiacie o wyższości Ekipy nad Team X, wychodzenia na dwór nad wychodzeniem na pole czy energii słonecznej and paliwami kopalnymi.