Prelegent

Filip Werstler

Trener wystąpień publicznychwww.filipwerstler.pl
Filip Werstler

Filip Werstler

Trener wystąpień publicznychwww.filipwerstler.pl

Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do grona jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Polpharma, Rzeczpospolita, Wojsko Polskie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon.

Jest prelegentem, występującym na konferencjach spod znaku TEDx a także mówcą nagradzanym na wielu konferencjach marketingowych, takich jak Infoshare, iDesign czy InternetBeta. Podczas swojego wystąpienia na TEDxie opowiada drogę, jaką przeszedł od jąkania się do bycia trenerem wystąpień publicznych. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce jak i na świecie. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i stypendysta programu Erasmus na Uniwersytecie w Pampelunie (UNAV). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z włoską motoryzacją i oddany fan FC Barcelony.

Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do grona jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Polpharma, Rzeczpospolita, Wojsko Polskie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon.

Od tabeli w excelu do data-driven story - jak tworzyć perswazyjną komunikację w oparciu o dane?

Czwartek 15/09 - 11:35 - KM8

Każdy ma kolegę, albo kolegę kolegi, który kiedyś opowiadał o tym, jak to kolejny raz musi słuchać tych smutnych jak Skoda Fabia raportów kolegów z księgowości. Ewentualnie mógl wspominać o tym, jak nowa znajoma z działu finansowego bardzo chciała wywrzeć dobre wrażenie na swojej szefowej - tak dobre, że nie pominęła ANI JEDNEJ komórki, prezentując sprawozdanie finansowe za Q3. Na Zoomie. Z wyłączonymi kamerami. Generalnie - dane, tabele, przeładowane slajdy, wykresy - słowem korporacyjne \"YUCK\", którego mamy dość zanim w ogóle zaczniemy spotkanie. Problem polega na tym, że ten kolega jest bliski 50-tki i te same smutne historie na temat nudnych prezek snuje od 25 lat. I Wy zaczynacie się zastanawiać - czy to jest tak, że jemu się wydaje, czy jednak sposób prowadzenia prezek w firmach się nie zmienił i prezentacje zawierające sprawozdzania, wyniki, prognozy czy innego rodzaju dane dalej są tak samo nudne jak wtedy, gdy nasi ojcowie odkrywali działanie animacji w powerpoincie? Oczywiście nie musi takie być, bo dane są cudownym paliwem do tworzenia fascynujących prezentacji. Nawet jeśli nie fascynujących - to po prostu dobrych. Dobrych, czyli takich, które nie tylko komunikują informacje zawarte w danych, ale także pokazują co z tych danych wynika i jakie decyzje należy w związku z tym podjąć. W swojej prezentacji przedstawię rozwiązania, które pozwalają na tworzenie przykuwających uwagę, łatwych w tworzeniu i funkcjonalnych prezentacji, dzięki którym nigdy nie doświadczycie, ani co ważniejsze - nie wygłosicie prezentacji, które tak bardzo męczą tego kolegę z początku tej historii.