Prelegent
Filip Werstler
Filip Werstler
Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do grona jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Polpharma, Rzeczpospolita, Wojsko Polskie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon.
Jest prelegentem, występującym na konferencjach spod znaku TEDx a także mówcą nagradzanym na wielu konferencjach marketingowych, takich jak Infoshare, iDesign czy InternetBeta. Podczas swojego wystąpienia na TEDxie opowiada drogę, jaką przeszedł od jąkania się do bycia trenerem wystąpień publicznych. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce jak i na świecie. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i stypendysta programu Erasmus na Uniwersytecie w Pampelunie (UNAV). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z włoską motoryzacją i oddany fan FC Barcelony.
Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do grona jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Polpharma, Rzeczpospolita, Wojsko Polskie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon.