Prelegent

Paweł Sala

Email Marketing Expert | Business Angel
Paweł Sala

Paweł Sala

Email Marketing Expert | Business Angel

Email Marketing Expert | Keynote Speaker | Podcaster&Author | Business Angel | Co-founder (ex-active) at FreshMail | Ekspert ds. email marketing oraz komunikacji z Klientami. Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards.

Co-founder FreshMaila - najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki \"Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing. Prywatnie maż Pauliny i tata Stefka, Julka i Gabrysi.

Email Marketing Expert | Keynote Speaker | Podcaster&Author | Business Angel | Co-founder (ex-active) at FreshMail | Ekspert ds. email marketing oraz komunikacji z Klientami. Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards.

Jak zwiększyć konwersję dzięki emocjom

Środa 11/09 - 10:25 - KM8

W obliczu rosnących wyzwań, przed jakimi stoi Marketer w 2024 roku, znalezienie skutecznego sposobu na dotarcie do odbiorców i przekonanie ich do podjęcia decyzji zakupowej nie jest łatwe i staje się kluczowe dla funkcjonowania biznesu. W trakcie wystąpienia dowiesz się jak emocje mogą być wykorzystane do zwiększenia skuteczności konwersji na stronach internetowych i w strategiach marketingowych. Przedstawię metody łączenia korzyści praktycznych z emocjonalnymi potrzebami użytkowników oraz optymalizacji elementów wizualnych kampanii, aby wywołać pożądane emocje. Wystąpienie będzie oparte na najnowszych badaniach z psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, podkreślając znaczenie emocji w procesie decyzyjnym konsumentów.

Życie po Exicie

Piątek 13/09 - 14:30 - KM8