Prelegent

Grzegorz Miłkowski

CEOContentHouse
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

CEOContentHouse

Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Współwłaściciel Komerso.pl, portalu dedykowanego edukacji branży e-commerce.

W branży marketingu, komunikacji i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Generali Investments, Egmont, Materasso, Business Centre Club, mFinanse i wielu innych.

Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Współwłaściciel Komerso.pl, portalu dedykowanego edukacji branży e-commerce.

Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?

Czwartek 14/09 - 12:00 - KM8