Prelegent

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com

Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Wierzy w moc słów i to, że wszystko jest połączone. Dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji oraz wspiera wiedzą firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, Jeronimo Martins, LOTTE Wedel, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”. Od ponad dwóch lat organizuje w Krakowie spotkania LinkedIn Local Więcej: www.adriangamon.com

Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Wierzy w moc słów i to, że wszystko jest połączone. Dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji oraz wspiera wiedzą firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, Jeronimo Martins, LOTTE Wedel, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”. Od ponad dwóch lat organizuje w Krakowie spotkania LinkedIn Local Więcej: www.adriangamon.com

Boss branding, employee advocacy i płatna promocja – jak Twoja firma może skutecznie skorzystać z LinkedIna?

Czwartek 16/09 - 16:35 - KM8