Prelegent

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing". Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku".

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing". Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku".

Wpływowa marka osobista na LinkedIn: 5 skutecznych technik wzrostu i ciemne kulisy LinkedIna

Środa 11/09 - 13:50 - KM8