Prelegent
Natalia Nietupska
Natalia Nietupska
Współwłaścicielka firmy marketingowo-szkoleniowej Orange West sp. z o.o. Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym oraz marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji, marketingu oraz projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje RZEcommerce, konferencje dla przedsiębiorców, specjalistów oraz branży e-commerce. Jest współautorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Wierzy, że Customer Experience to przyszłość e-sklepów.
Współwłaścicielka firmy marketingowo-szkoleniowej Orange West sp. z o.o. Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym oraz marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji, marketingu oraz projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje RZEcommerce, konferencje dla przedsiębiorców, specjalistów oraz branży e-commerce. Jest współautorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Wierzy, że Customer Experience to przyszłość e-sklepów.