Prelegent

Katarzyna Gądek

Strix
Katarzyna Gądek

Katarzyna Gądek

Strix

Jestem marketerką z ponaddwunastoletnim doświadczeniem. Swoją ścieżkę zawodową zaczynałam w dziale promocji jednego z największych wydawnictw książkowych w Polsce (i to między innymi dzięki tej pracy wiem, że „ponaddwunastoletni” pisze się łącznie, o czym zdaje się nie wiedzieć reszta świata).

Kiedy rozpoczynałam swoją przygodę, marketing wyglądał zupełnie inaczej niż dzisiaj. Nie zwracało się uwagi na dane i analitykę, a jedynym wskaźnikiem sukcesu (oprócz liczby sprzedanych książek - w przypadku wydawnictwa) były lajki na fejsie. Doświadczenie zdobywałam również w branży sportowej, prawniczej, startupach - odmieniając marketing przez wiele przypadków - i dostosowując go do ograniczeń finansowych lub regulacyjnych. Od siedmiu lat związana jestem z IT i e-commerce - odnajdując w tych branżach niekończącą się przestrzeń do inspiracji i rozwoju. Na co dzień pracuję w agencji e-commerce Strix, gdzie mam przyjemność stać na czele międzynarodowego zespołu marketerów i marketerek. Mamy biura w Polsce, Holandii i Niemczech, i ta europejska perspektywa pozwala mi patrzeć szerzej na działania marketingowe - to, że coś działa na jednym rynku, nie oznacza, że będzie działać na drugim. Niby nic odkrywczego, a jednak potrafi zaskoczyć. Na tych aspektach oraz na tym, jak różnice kulturowe wpływają na codzienną pracę chciałabym się skupić w swojej prezentacji. Prywatnie jestem pasjonatką biketouringu i bikepackingu - czyli poznawania świata z perspektywy siodełka rowerowego. Poza tym lubię kino i białe Kinder Bueno.

Jestem marketerką z ponaddwunastoletnim doświadczeniem. Swoją ścieżkę zawodową zaczynałam w dziale promocji jednego z największych wydawnictw książkowych w Polsce (i to między innymi dzięki tej pracy wiem, że „ponaddwunastoletni” pisze się łącznie, o czym zdaje się nie wiedzieć reszta świata).

Tacy sami, a... różnice kulturowe między nami. Jak działać w międzynarodowym zespole i budować globalny brand szanując unikatowość każdego rynku.

Czwartek 12/09 - 14:50 - KM22

W swojej prezentacji podzielę się doświadczeniem przeprowadzenia rebrandingu dwóch spółek zagranicznych oraz kierowania międzynarodowym zespołem marketingowym. Opowiem o popełnionych błędach, ale też wyciągniętych wnioskach i lekcjach na przyszłość. Skupię się na trzech obszarach: 1. Znaczeniu różnic kulturowych: Jak kultura wpływa na komunikację, podejmowanie decyzji i współpracę w zespole. 2. Zarządzaniu międzynarodowym zespołem: Wskazówki dotyczące tworzenia efektywnego zespołu w wielokulturowym środowisku. 3. Budowaniu globalnej marki: Jak zachować spójności marki przy jednoczesnym poszanowaniu unikalności lokalnych rynków.