Prelegent
Katarzyna Gądek
Katarzyna Gądek
Jestem marketerką z ponaddwunastoletnim doświadczeniem. Swoją ścieżkę zawodową zaczynałam w dziale promocji jednego z największych wydawnictw książkowych w Polsce (i to między innymi dzięki tej pracy wiem, że „ponaddwunastoletni” pisze się łącznie, o czym zdaje się nie wiedzieć reszta świata).
Kiedy rozpoczynałam swoją przygodę, marketing wyglądał zupełnie inaczej niż dzisiaj. Nie zwracało się uwagi na dane i analitykę, a jedynym wskaźnikiem sukcesu (oprócz liczby sprzedanych książek - w przypadku wydawnictwa) były lajki na fejsie. Doświadczenie zdobywałam również w branży sportowej, prawniczej, startupach - odmieniając marketing przez wiele przypadków - i dostosowując go do ograniczeń finansowych lub regulacyjnych. Od siedmiu lat związana jestem z IT i e-commerce - odnajdując w tych branżach niekończącą się przestrzeń do inspiracji i rozwoju. Na co dzień pracuję w agencji e-commerce Strix, gdzie mam przyjemność stać na czele międzynarodowego zespołu marketerów i marketerek. Mamy biura w Polsce, Holandii i Niemczech, i ta europejska perspektywa pozwala mi patrzeć szerzej na działania marketingowe - to, że coś działa na jednym rynku, nie oznacza, że będzie działać na drugim. Niby nic odkrywczego, a jednak potrafi zaskoczyć. Na tych aspektach oraz na tym, jak różnice kulturowe wpływają na codzienną pracę chciałabym się skupić w swojej prezentacji. Prywatnie jestem pasjonatką biketouringu i bikepackingu - czyli poznawania świata z perspektywy siodełka rowerowego. Poza tym lubię kino i białe Kinder Bueno.
Jestem marketerką z ponaddwunastoletnim doświadczeniem. Swoją ścieżkę zawodową zaczynałam w dziale promocji jednego z największych wydawnictw książkowych w Polsce (i to między innymi dzięki tej pracy wiem, że „ponaddwunastoletni” pisze się łącznie, o czym zdaje się nie wiedzieć reszta świata).