Prelegent

Jakub Matuszkiewicz

PUBLIC
Jakub Matuszkiewicz

Jakub Matuszkiewicz

PUBLIC

Pomagam przedsiębiorcom zasilić marketingiem ich firmy zgodnie z DNA organizacji, celami biznesowymi i unikalnym pomysłem na komunikację. Moja specjalizacja to tworzenie strategii marketingowych, strategii kontentowych (strategii treści) oraz praca w obszarze Social Sellingu i Employee Advocacy. Szkolę, audytuję, doradzam - a kiedy potrzeba, sam wdrażam zaprojektowane działania. Jak pracuję? ⌁ Układam marketing w proces. Przeprowadzam audyt, dobieram narzędzia, podpowiadam jak działać w ramach zasobów organizacji, a kiedy warto sięgać po pomoc np. agencji marketingowych. Pracuję z działami marketingu i sprzedaży, Top Managementem, managerami, \"wolnymi strzelcami\" i start - up\'ami. Z każdym, kto potrzebuje marketingowego supportu. ⌁ Tworzę strategie marketingowe i kontentowe - marek / produktów / usług, jak i te osobiste. Na co dzień odpowiadam m.in: za wizerunek grupy Sandler Training Polska - światowego lidera w zakresie szkoleń sił sprzedaży czy Blue Tank - spółki z sektora energetycznego. ⌁ Wdrażam programy Employee Advocacy – szkoląc, wspierając i nadzorując obecność kadry managerskiej w mediach społecznościowych - LinkedIn, Facebook, YouTube.

Pomagam przedsiębiorcom zasilić marketingiem ich firmy zgodnie z DNA organizacji, celami biznesowymi i unikalnym pomysłem na komunikację. Moja specjalizacja to tworzenie strategii marketingowych, strategii kontentowych (strategii treści) oraz praca w obszarze Social Sellingu i Employee Advocacy. Szkolę, audytuję, doradzam - a kiedy potrzeba, sam wdrażam zaprojektowane działania. Jak pracuję? ⌁ Układam marketing w proces. Przeprowadzam audyt, dobieram narzędzia, podpowiadam jak działać w ramach zasobów organizacji, a kiedy warto sięgać po pomoc np. agencji marketingowych. Pracuję z działami marketingu i sprzedaży, Top Managementem, managerami, \"wolnymi strzelcami\" i start - up\'ami. Z każdym, kto potrzebuje marketingowego supportu. ⌁ Tworzę strategie marketingowe i kontentowe - marek / produktów / usług, jak i te osobiste. Na co dzień odpowiadam m.in: za wizerunek grupy Sandler Training Polska - światowego lidera w zakresie szkoleń sił sprzedaży czy Blue Tank - spółki z sektora energetycznego. ⌁ Wdrażam programy Employee Advocacy – szkoląc, wspierając i nadzorując obecność kadry managerskiej w mediach społecznościowych - LinkedIn, Facebook, YouTube.

Mnich, mędrzec i wizjoner - czyli wygrywające trzy strategie marketingowe

Czwartek 12/09 - 13:50 - KM22

Bazując na trzech postaciach - Seth Godin, Gary Vaynerchuk i BJörn Natthiko Lindeblad chcę opowiedzieć o trzech typach strategii, które wzajemnie się przenikają i uzupełniają, dając uniwersalny przepis na marketing. Taki framework bazujący na nastawieniu i działaniu, a nie narzędziach, które są pochodną tych pierwszych. Przynajniej zdaniem autora :)