Prelegent

Damian Wiszowaty

Gonito
Damian Wiszowaty

Damian Wiszowaty

Gonito

Ekspert Amazon z ponad 7-letnim doświadczeniem, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Specjalizuje się w skalowaniu sprzedaży w modelu multichannel cross-border. Prelegent z dziedziny e-commerce na najważniejszych wydarzeniach gospodarczych jak Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach czy Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie. Założyciel Gonito – lidera rynku w zakresie kompleksowej obsługi na światowych rynkach sprzedażowych, jednej z największych europejskich agencji specjalizujących się w dziedzinie marketplaces. Współzałożyciel platformy cross-border.pl wspierającej polskich producentów i dystrybutorów w ekspansji na rynki zagraniczne.

Ekspert Amazon z ponad 7-letnim doświadczeniem, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Specjalizuje się w skalowaniu sprzedaży w modelu multichannel cross-border. Prelegent z dziedziny e-commerce na najważniejszych wydarzeniach gospodarczych jak Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach czy Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie. Założyciel Gonito – lidera rynku w zakresie kompleksowej obsługi na światowych rynkach sprzedażowych, jednej z największych europejskich agencji specjalizujących się w dziedzinie marketplaces. Współzałożyciel platformy cross-border.pl wspierającej polskich producentów i dystrybutorów w ekspansji na rynki zagraniczne.

KOLUMB BYŁ POLAKIEM, czyli jak rodzime produkty podbijają zagraniczne rynki sprzedażowe

Czwartek 12/09 - 15:10 - KM8

Holenderska Kompania Wschodnioindyjska już ponad 500 lat temu zajmowała się tym czym Amazon obecnie. W czym tkwi odwieczny urok handlu zamorskiego i skąd się bierze sukces polskich firm na międzynarodowych platformach sprzedażowych? Opowiem historię czeladników ze Świątnik Górnych, którzy kotwami do płotu podbili zachodnioeuropejskie marketplaces. Dowiecie się: - jak budować markę własną czy ubrać produkty w nowe szaty króla - jak układać strukturę sprzedaży produktów na rynkach lokalnych - czy warto inwestować w lokalne oddziały firmy - jakie przewagi konkurencyjne mają polscy przedsiębiorcy - od czego zacząć ekspansję zagraniczną