Prelegent

Wojciech Popiela

Webmetric
Wojciech Popiela

Wojciech Popiela

Webmetric

Ekspert UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. CEO i Co-Founder agencji UX/SEM - Webmetric. Optymalizuje konwersję, zwiększając jakość doświadczeń. Ze swoim zespołem pracuje nad tym, by produkty cyfrowe wnosiły wartość dla użytkowników. Optymalizuje konwersję dzięki testom usability, badaniom UX oraz projektując interfejsy. Edukuje z zakresu UX między innymi jako wykładowca akademicki, szkoleniowiec i prelegent takich konferencji jak txb. digital, Ways Conf, Mobile Trends czy Sprawny Marketing.

Ekspert UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. CEO i Co-Founder agencji UX/SEM - Webmetric. Optymalizuje konwersję, zwiększając jakość doświadczeń. Ze swoim zespołem pracuje nad tym, by produkty cyfrowe wnosiły wartość dla użytkowników. Optymalizuje konwersję dzięki testom usability, badaniom UX oraz projektując interfejsy. Edukuje z zakresu UX między innymi jako wykładowca akademicki, szkoleniowiec i prelegent takich konferencji jak txb. digital, Ways Conf, Mobile Trends czy Sprawny Marketing.

Od neuronów do transakcji: neuromarketing w praktyce

Czwartek 12/09 - 12:00 - KM8

Każde kliknięcie i każda decyzja zakupowa niesie za sobą skomplikowaną sieć ludzkich emocji i przemyśleń. Moje wystąpienie odkryje tajniki neuromarketingu, nauki łączącej psychologię i technologię, która pozwala głębiej zrozumieć, co napędza nasze wybory. Zobaczymy, jak zrozumienie emocji i pragnień konsumentów można przekształcić w potężne narzędzie do tworzenia bardziej angażujących doświadczeń zakupowych. Przeanalizujemy przypadki, które nie tylko zwiększają sprzedaż i lojalność, ale również wzbogacają relacje z marką na różnych etapach ścieżki zakupowej.