Prelegent

Wojtek Mazur

CEO & FounderElephate
Wojtek Mazur

Wojtek Mazur

CEO & FounderElephate

Założyciel i CEO agencji Elephate, specjalizującej się w zwiększaniu ruchu organicznego za pomocą synergii SEO, content marketingu i digital PR-u. Współpracował z jednymi z największych marek w Polsce z obszarów e-commerce, SaaS, marketplace i B2B. Wraz z Elephate wielokrotnie zdobywał takie nagrody jak np. „Najlepsza mała agencja SEO” i „Najlepsza kampania PR” w prestiżowych plebiscytach European Search Awards. Obecny w branży SEO od 2011 roku, zarówno na rynku polskim, jak i na anglojęzycznych rynkach międzynarodowych. Zwolennik pogłębionych analiz, przemyślanych strategii, pragmatycznego podejścia i wszystkiego, co „ma sens”.

Założyciel i CEO agencji Elephate, specjalizującej się w zwiększaniu ruchu organicznego za pomocą synergii SEO, content marketingu i digital PR-u. Współpracował z jednymi z największych marek w Polsce z obszarów e-commerce, SaaS, marketplace i B2B. Wraz z Elephate wielokrotnie zdobywał takie nagrody jak np. „Najlepsza mała agencja SEO” i „Najlepsza kampania PR” w prestiżowych plebiscytach European Search Awards. Obecny w branży SEO od 2011 roku, zarówno na rynku polskim, jak i na anglojęzycznych rynkach międzynarodowych. Zwolennik pogłębionych analiz, przemyślanych strategii, pragmatycznego podejścia i wszystkiego, co „ma sens”.

Strategiczne zarządzanie treścią, czyli jak wpływać na SEO i reputację marki przez całą ścieżkę zakupową klienta?

Czwartek 12/09 - 10:00 - KM8

Współczesny marketing opiera się na strategicznym wykorzystaniu treści jako kluczowego narzędzia zarówno w procesie optymalizacji dla wyszukiwarek, jak i w budowaniu trwałej marki. Jednak rola contentu nie ogranicza się jedynie do aspektu wspierania SEO. Treści stanowią główny punkt styku marki z jej odbiorcami, pełniąc kluczową funkcję w budowaniu świadomości, zaufania i lojalności wśród klientów. Poprzez publikowanie właściwych treści, brand może wyróżnić się na tle konkurencji, budując trwałe więzi z klientami i przyciągając ich do powrotu. Podczas swojej prezentacji opowiem o: ewolucji customer journey - jak zmienia się podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką do zakupu? Zrozumienie tego, jakie treści wspierają każdy etap tej podróży, jest kluczem do skutecznego marketingu. czym jest zasada 7-11-4 i jak wykorzystać ją w skalowaniu swojego biznesu? O treściach, które są najbardziej odpowiednie w kontekście SEO i dopasowania marki. O aktualnych trendach w Google, o tym gdzie obecne jest Google i jakie zmiany są przewidywane? Jak można zmienić strategię SEO i jakie kroki należy podjąć, aby ją dostosować do zmian?