Prelegent

Oskar Lipiński

DAAG
Oskar Lipiński

Oskar Lipiński

DAAG

Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu DAAG. Najszybciej rozwijającej się marki fashion w kategorii torebki skórzane w w Polsce. W ostatnich latach dzięki nieszablonowym działaniom Customer Experience, Performance Influencer Marketing oraz Buidling Brand Community wyskalował sprzedaż swojej marki od 30 zamówień do kilku tysięcy miesięcznie. Praktyk e-commerce, niskobudżetowe działania i maksymalizacja rentowności sklepów.

Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu DAAG. Najszybciej rozwijającej się marki fashion w kategorii torebki skórzane w w Polsce. W ostatnich latach dzięki nieszablonowym działaniom Customer Experience, Performance Influencer Marketing oraz Buidling Brand Community wyskalował sprzedaż swojej marki od 30 zamówień do kilku tysięcy miesięcznie. Praktyk e-commerce, niskobudżetowe działania i maksymalizacja rentowności sklepów.

Jak zbudować lovebrand? success stories DAAG

Środa 11/09 - 17:20 - KM8

Czy zbudowanie „rodzinnej” społeczności na Facebooku może być trampolina do sukcesu marki? Chociaż według badań przeprowadzonych przez Pew Research Center, Facebook traci popularność wśród młodszej społeczności, na przykładzie naszej marki przekonaliśmy się, że nadal pozostaje cennym narzędziem marketingowym dla firm z sektora e-commerce. W ciągu ostatnich trzech lat zwiększyliśmy liczbę zamówień w naszym e-sklepie z kilkudziesięciu do kilku tysięcy, a wszystko za sprawą naszej strategii love brandu i zaimplementowania community brand buildingu.