Prelegent
Anna Martens

Anna Martens
Jestem prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat moją pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiłam na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiam zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku wykładam i szkolę. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuję na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkolę z badań marketingowych i Data Storytelling. Zdobywam wiedzę i lubię się nią dzielić.
Jestem prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat moją pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiłam na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiam zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku wykładam i szkolę. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuję na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkolę z badań marketingowych i Data Storytelling. Zdobywam wiedzę i lubię się nią dzielić.