Prelegent

Wojciech Kardyś

oLIVE Media
Wojciech Kardyś

Wojciech Kardyś

oLIVE Media

Ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej, social mediów, digital marketingu, e-PR oraz personal brandingu. Jego życie to pasjonująca podróż przez świat social mediowej komunikacji, która uczyniła go czołowym mówcą konferencyjnym w tym temacie. Zaczynał od klasycznego PR-u i reklamy by w 2017 roku założyć swoją agencję, która pomaga firmom kształtować ich obecność online i strategie marketingowe.

W ciągu lat przekształcił się w cenionego konsultanta digital-marketingowego, szkoleniowca oraz content kreatora. Specjalizuje się w marketingu influencerskim, strategiach i kryzysach social mediowych, video contencie oraz szeroko rozumianej komunikacji internetowej. Szkoli z LinkedIN (zajął 6 miejsce w Polsce w rankingu Linkfluencers), Twittera/X, Facebooka oraz z Instagramu. Wykładowca na dwóch uczelniach wyższych,WH AGH w Krakowie oraz Akademii Leona Kozmińskiego w Warszawie. Jego znaczący wkład w rozwijanie przestrzeni cyfrowej został doceniony przez Komisję Europejską, która w 2022 roku mianowała go Ambasadorem Cyfrowym UE w Polsce. Na początku 2023 roku rozpoczął serię comiesięcznych eventów edukacyjnych Social Town w Warszawie, których głównym założeniem jest edukacja i zwiększanie świadomości o wpływie social mediów na nasze życie. Prowadzi cotygodniowe #NaLajwie, rozmowy, wywiady, dyskusje on-line dotyczące szeroko rozumianych social mediów. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks. Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, DHL, Grupa Raben, Velo Bank, Grupa Żywiec, Komisja Europejska w Warszawie, Coca-Cola HBC, OPPO, Provident Polska i wiele innych.

Ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej, social mediów, digital marketingu, e-PR oraz personal brandingu. Jego życie to pasjonująca podróż przez świat social mediowej komunikacji, która uczyniła go czołowym mówcą konferencyjnym w tym temacie. Zaczynał od klasycznego PR-u i reklamy by w 2017 roku założyć swoją agencję, która pomaga firmom kształtować ich obecność online i strategie marketingowe.

Jak robić marketing za złotówkę - czyli słów kilka o Krindżo i Drama marketingu

Środa 11/09 - 12:10 - KM8

Jak wykorzystać krindż i dramę do reklamowania swoich produktów.