Prelegent
Wojciech Grzegorzyca
Wojciech Grzegorzyca
Zajmuję się komunikacją w branży gamingu i esportu. Obecnie jestem odpowiedzialny za komunikację agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Pracowałem nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe 2022 czy Złote Effie Poland 2022).
Występuję w roli prelegenta na konferencjach branżowych (m.in. Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ, Mobile Trends Conference, In Digital Marketing Conference czy Infoshare, gdzie w 2022 roku byłem najmłodszym prelegentem na scenie Marketing), a także piszę artykuły eksperckie na temat marketingu oraz komunikacji w esporcie i gamingu (m.in. PR Manager, Online Marketing, Media Marketing Polska, Nowy Marketing czy Marketing przy Kawie). Jestem również aktywnym członkiem i ekspertem Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, a także współautorem Raportu Strategicznego Internet w 2022 i 2023 roku.
Zajmuję się komunikacją w branży gamingu i esportu. Obecnie jestem odpowiedzialny za komunikację agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Pracowałem nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe 2022 czy Złote Effie Poland 2022).