Prelegent
Krzysztof Miotk

Krzysztof Miotk
Konsultant i badacz UX, współwłaściciel agencji UX \"Quale\" i podcastu \"UX po Godzinach\". Kierownik pierwszych studiów podyplomowych z Badań UX w Polsce. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, mG2A, OLX, Booste, mBank, ING, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
Konsultant i badacz UX, współwłaściciel agencji UX \"Quale\" i podcastu \"UX po Godzinach\". Kierownik pierwszych studiów podyplomowych z Badań UX w Polsce. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, mG2A, OLX, Booste, mBank, ING, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.