Prelegent

Urszula Szatanik

mBank / Paynow
Urszula Szatanik

Urszula Szatanik

mBank / Paynow

Konsultant, ekspert ds. rozwoju produktów ecommerce w mBank. Specjalizuje się w zarządzaniu procesami projektowania produktów i usług z wykorzystaniem elementów user experience i customer experience. Na co dzień zajmuję się badaniem i projektowaniem rozwiązań elektronicznych. Od 2018r. związana z branżą ecommerce, płatności online. W wolnych chwilach pasjonatka powieści kryminalnych i aktywnego wypoczynku.

Konsultant, ekspert ds. rozwoju produktów ecommerce w mBank. Specjalizuje się w zarządzaniu procesami projektowania produktów i usług z wykorzystaniem elementów user experience i customer experience. Na co dzień zajmuję się badaniem i projektowaniem rozwiązań elektronicznych. Od 2018r. związana z branżą ecommerce, płatności online. W wolnych chwilach pasjonatka powieści kryminalnych i aktywnego wypoczynku.

Od frustracji do fascynacji: Tworzenie wyjątkowych interakcji z klientem": Jak rozwiązywać problemy, zwiększać satysfakcję klientów i budować lojalność?

Piątek 15/09 - 12:40 - KM8

Jak budować pozytywne doświadczenia z klientami? Jak identyfikować i analizować problemy, które powodują frustrację u klientów w kontekście obsługi – frustracje w kontekście płatności? Projektowanie przyjaznego checkout. Dlaczego mała uwaga na szczegóły może mieć ogromny wpływ na satysfakcję klientów? Przykłady, jak dbałość o detale przyczynia się do budowy lojalności. Dlaczego budowanie relacji z klientami jest kluczowe dla sukcesu w obszarze CX i UX? Jak tworzyć zaangażowanie i lojalność klientów w długim okresie?