Prelegent

Dorota Gielniak

mBank / mElements
Dorota Gielniak

Dorota Gielniak

mBank / mElements

Przez ponad 23 lat związana jestem z bankowością. W czerwcu 2018 r. postawiłam na zmianę i na swój rozwój. Od lat innowacje i nowe technologie w e-commerce były dla mnie inspiracją, ten temat wciągnął mnie na maxa i wpadłam na całego. Skrzydła rozwinęłam 5 lata temu, dostałam szansę na sprawdzenie swoich umiejętności w budowaniu e-commerce stricte dla bankowości.

Miałam okazję wypuścić na rynek pierwszą bankową bramkę płatności. Od roku pracuje w mBanku, gdzie buduję świadomość o e-commerce i kreuję markę Paynow. E-commerce i bankowość to mój konik, dlatego cieszę się, że mogę połączyć te oba obszary. Prywatnie moją pasją jest ogród, uwielbiam w nim pracować, bo jeżeli wkładam tam serce, to on pięknie zakwita. To jak w życiu i pracy :).

Przez ponad 23 lat związana jestem z bankowością. W czerwcu 2018 r. postawiłam na zmianę i na swój rozwój. Od lat innowacje i nowe technologie w e-commerce były dla mnie inspiracją, ten temat wciągnął mnie na maxa i wpadłam na całego. Skrzydła rozwinęłam 5 lata temu, dostałam szansę na sprawdzenie swoich umiejętności w budowaniu e-commerce stricte dla bankowości.

Od frustracji do fascynacji: Tworzenie wyjątkowych interakcji z klientem": Jak rozwiązywać problemy, zwiększać satysfakcję klientów i budować lojalność?

Piątek 15/09 - 12:40 - KM8

Jak budować pozytywne doświadczenia z klientami? Jak identyfikować i analizować problemy, które powodują frustrację u klientów w kontekście obsługi – frustracje w kontekście płatności? Projektowanie przyjaznego checkout. Dlaczego mała uwaga na szczegóły może mieć ogromny wpływ na satysfakcję klientów? Przykłady, jak dbałość o detale przyczynia się do budowy lojalności. Dlaczego budowanie relacji z klientami jest kluczowe dla sukcesu w obszarze CX i UX? Jak tworzyć zaangażowanie i lojalność klientów w długim okresie?