Prelegent

Filip Iwański

współwłaściciel, Dyrektor Marketingugoodylabs
Filip Iwański

Filip Iwański

współwłaściciel, Dyrektor Marketingugoodylabs

Swoją przygodę ze światem cyfrowym rozpoczął w 2001 roku. W 2009 roku założył agencję IMAGINE, którą zarządzał przez ponad dekadę. Pod koniec 2021 roku IMAGINE połączył siły z software housem i dziś jako goodylabs oferuje klientom kompleksowe wsparcie w budowie i rozwoju produktów cyfrowych. Filip współpracował między innymi z takimi klientami jak Orange, Sephora, Allianz czy 4F. Ma na swoim koncie ponad setki zrealizowanych projektów, w tym wiele z branży digital commerce. Obszarem jego zainteresowań jest w szczególności transformacja cyfrowa oraz innowacje w obszarze user experience.

Swoją przygodę ze światem cyfrowym rozpoczął w 2001 roku. W 2009 roku założył agencję IMAGINE, którą zarządzał przez ponad dekadę. Pod koniec 2021 roku IMAGINE połączył siły z software housem i dziś jako goodylabs oferuje klientom kompleksowe wsparcie w budowie i rozwoju produktów cyfrowych. Filip współpracował między innymi z takimi klientami jak Orange, Sephora, Allianz czy 4F. Ma na swoim koncie ponad setki zrealizowanych projektów, w tym wiele z branży digital commerce. Obszarem jego zainteresowań jest w szczególności transformacja cyfrowa oraz innowacje w obszarze user experience.

AI Washing. Śmieszne, dziwne i niebezpieczne strony sztucznej inteligencji

Czwartek 12/09 - 16:10 - KM8

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała nasze życie, przynosząc niezwykłą pomoc w wielu dziedzinach. Usługi, aplikacje i systemy wykorzystujące AI znacząco zwiększają efektywność naszej pracy. Każdy, kto miał styczność z tymi technologiami, wie, jak są one przydatne. Jednak w tym morzu innowacji czy każde z rozwiązań jest nam potrzebne? Czy każde z rozwiązań oferuje AI, na które czekaliśmy? Dlaczego AI napędza współcześnie tak wiele rozwiązań technologicznych? Dokąd to nas prowadzi? A skąd nie ma już powrotu?... Podczas mojej prelekcji przedstawię te zabawne, dziwne, a czasem niebezpieczne aspekty sztucznej inteligencji. Będzie merytorycznie, luźno i momentami zabawnie. Na zakończenie wspólnie wybierzemy "The Worst AI Solution", co pozwoli nam lepiej zrozumieć, jak odróżniać prawdziwe innowacje od marketingowego szumu. Zapraszam na podróż po najciekawszych zakątkach świata AI – od komicznych absurdów po realne zagrożenia.