Prelegent

Katarzyna Jeznach

Monday
Katarzyna Jeznach

Katarzyna Jeznach

Monday

Od 15 lat w mediach i komunikacji. Pracowała jako dziennikarka i redaktorka, pisała o biznesie, pieniądzach, nowych technologiach. Zajmowała się marketingiem B2B w firmach IT, e-commerce czy organizacjach branżowych. Wiele lat związana z rynkiem kapitałowym (GPW, equity crowdfunding), wspierała spółki w budowaniu rozpoznawalności, docieraniu do potencjalnych inwestorów, a przede wszystkim – zaprezentowaniu dobrze zbudowanego equity story.

Jako freelancerka komunikowała w czołowych mediach biznesowych osiągnięcia startupów fintechowych, firm z branży finansowej, gamingowych czy FMCG. W Monday odpowiedzialna za PR dla Dell Technologies w Polsce. Intensywnie korzysta z wszelkich narzędzi ułatwiających pracę, w tym AI w rożnych postaciach.

Od 15 lat w mediach i komunikacji. Pracowała jako dziennikarka i redaktorka, pisała o biznesie, pieniądzach, nowych technologiach. Zajmowała się marketingiem B2B w firmach IT, e-commerce czy organizacjach branżowych. Wiele lat związana z rynkiem kapitałowym (GPW, equity crowdfunding), wspierała spółki w budowaniu rozpoznawalności, docieraniu do potencjalnych inwestorów, a przede wszystkim – zaprezentowaniu dobrze zbudowanego equity story.

Jak mówić o sobie dobrze? Trzy najważniejsze warunki robienia dobrego PR-u

Czwartek 12/09 - 12:20 - KM22

Czy Twoje zdjęcie powinno być na okładkach gazet i dlaczego jeszcze tam nie trafiło? Po co wysyłać komunikat prasowy do dziennikarzy, jeśli można go wrzucić na firmowego bloga? Publikacje w mediach mogą przynieść Twojej firmie wiele korzyści, ale nie są rozwiążą wszystkich problemów. Istnieją trzy bardzo dobre wskazówki, które każdemu pozwolą ocenić, czy w danym momencie współpraca z mediami ma sens i warto o nią zawalczyć. Dowiedz się, jak mówić o sobie dobrze i robić prawdziwie dobry PR.