Prelegent

Paweł Loedl

Chief Strategy OfficerVMLY&R Poland
Paweł Loedl

Paweł Loedl

Chief Strategy OfficerVMLY&R Poland

Chief Strategy Officer w VMLY&R Poland, największym europejskim oddziale sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP. Wcześniej Strategy Director w ING Bank Śląski. Współpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, Tic Tac, Żywiec Zdrój, Red Bull, ING, Danone – tworząc zarówno kampanie ATL, digital, jak i aktywacje sprzedażowe, strategie social media, wykorzystując innowacyjne jak i tradycyjne media. W agencji VMLY&R łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.

Chief Strategy Officer w VMLY&R Poland, największym europejskim oddziale sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP. Wcześniej Strategy Director w ING Bank Śląski. Współpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, Tic Tac, Żywiec Zdrój, Red Bull, ING, Danone – tworząc zarówno kampanie ATL, digital, jak i aktywacje sprzedażowe, strategie social media, wykorzystując innowacyjne jak i tradycyjne media. W agencji VMLY&R łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.

Dlaczego złe reklamy są naprawdę dobre?

Środa 15/09 - 12:10 - KM8

Reklama i komunikacja, jak wszystko, jest podatna na modę i trendy. Jesteśmy uczestnikami, a także i współtwórcami narracji jak powinna wyglądać „dobra reklama” – angażująca, wartościowa, istotna społecznie i wiele innych ważnych cech. Ale czy naprawdę to reklamy, które nam się podobają są najbardziej skuteczne?