Prelegent

Łukasz Głombicki

Wielki Adsby
Łukasz Głombicki

Łukasz Głombicki

Wielki Adsby

Założyciel butikowej agencji full service Wielki Adsby. Manager, strateg kreatywny, konsultant. Ekspert ds. komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych i content marketingu. Dla swoich klientów tworzy przemyślane strategie marki, komunikacji i kreatywne. Wykładowca i kierownik specjalizacji na wydziałach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Socjologia w Collegium Civitas. Wcześniej członek zarządu, prezes i dyrektor ds. rozwoju biznesu w renomowanych agencjach reklamowych, eventowych i social media. Pracował również jako szef komunikacji i PR LifeTube, szef działu online National Geographic, redaktor i wydawca w Gazeta.pl, NaTemat i TVN.

Założyciel butikowej agencji full service Wielki Adsby. Manager, strateg kreatywny, konsultant. Ekspert ds. komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych i content marketingu. Dla swoich klientów tworzy przemyślane strategie marki, komunikacji i kreatywne. Wykładowca i kierownik specjalizacji na wydziałach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Socjologia w Collegium Civitas. Wcześniej członek zarządu, prezes i dyrektor ds. rozwoju biznesu w renomowanych agencjach reklamowych, eventowych i social media. Pracował również jako szef komunikacji i PR LifeTube, szef działu online National Geographic, redaktor i wydawca w Gazeta.pl, NaTemat i TVN.

Wartość dodana wszędzie, czyli klient twój ziom

Piątek 13/09 - 11:00 - KM8

Czy da się stworzyć wartość dodaną na każdym etapie działań marketingowych i w każdej akcji, aktywności marki? Dlaczego idealnie jest, kiedy klienci traktują markę jak swojego dobrego ziomka i co to wszystko ma wspólnego z billboardem McDonald's