Prelegent

Jacek Dziura

Future Mind
Jacek Dziura

Jacek Dziura

Future Mind

Doświadczony lider i ekspert ds. marketingu i komunikacji z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Na co dzień odpowiedzialny za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu Future Mind na rynkach międzynarodowych. Ekspert Rady Sektorowej, członek grup roboczych IAB, dwukrotny laureat konkursu CMO of The Year w kategorii content, wykładowca akademicki.

W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu, był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał, realizując projekty na ponad 100 rynkach dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.
Prywatnie fan sportów walki i polityki.

Doświadczony lider i ekspert ds. marketingu i komunikacji z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Na co dzień odpowiedzialny za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu Future Mind na rynkach międzynarodowych. Ekspert Rady Sektorowej, członek grup roboczych IAB, dwukrotny laureat konkursu CMO of The Year w kategorii content, wykładowca akademicki.

Marketing B2B nie musi być nudny. 5 wniosków z 5 ostatnich lat budowania działów marketingu

Środa 13/09 - 17:00 - KM8

Czy zastanawialiście się czasami dlaczego CEO nie lubią CMO? Dlaczego CFO budzi się w nocy z krzykiem myśląc o budżetach marketingowych? Czy współpraca z sales naprawdę musi przypominać oblężenie Jerycha? Ostatnie lata spędziłem budując skuteczne działy marketingu. Poznajcie 5 moich zasad z ostatnich 5 lat i… róbcie to lepiej ;) *prezentacja przygotowana bez udziału AI