Prelegent

Marcin Deręgowski

CASBEG, VISCATO, ANODI, GLOSEMA, HEXEDATA
Marcin Deręgowski

Marcin Deręgowski

CASBEG, VISCATO, ANODI, GLOSEMA, HEXEDATA

Cześć. Jeżeli miałbym określić siebie jednym zwrotem, to wybrałbym „seryjny przedsiębiorca". Pierwszą firmę założyłem już w 1995 roku, a „przygodę" z internetem zacząłem rok później. W 2013 roku sprzedałem, chyba najbardziej dochodową, agencję interaktywną w Polsce (Artefakt). Obecnie jestem współwłaścicielem 5 firm mocno związanych z Internetem, marketingiem i sprzedażą: Viscato (fotorealistyczne wizualizacje 3D), Casbeg (sprzedaż i marketing B2B), Glosema (międzynarodowy rynek usług) , HexeData (analityka i big data) oraz Anodi (projekty zalążkowe, nieruchomości). W większość tych firm jestem zaangażowany operacyjnie. Wyjątkowe jest to, że pomimo uczestnictwa w tylu projektach nie pracuję za dużo i realizuję swoje pasje związane z podróżami. Wyjeżdżam średnio 6 razy w roku, nie licząc oczywiście InternetBety :)

Cześć. Jeżeli miałbym określić siebie jednym zwrotem, to wybrałbym „seryjny przedsiębiorca". Pierwszą firmę założyłem już w 1995 roku, a „przygodę" z internetem zacząłem rok później. W 2013 roku sprzedałem, chyba najbardziej dochodową, agencję interaktywną w Polsce (Artefakt). Obecnie jestem współwłaścicielem 5 firm mocno związanych z Internetem, marketingiem i sprzedażą: Viscato (fotorealistyczne wizualizacje 3D), Casbeg (sprzedaż i marketing B2B), Glosema (międzynarodowy rynek usług) , HexeData (analityka i big data) oraz Anodi (projekty zalążkowe, nieruchomości). W większość tych firm jestem zaangażowany operacyjnie. Wyjątkowe jest to, że pomimo uczestnictwa w tylu projektach nie pracuję za dużo i realizuję swoje pasje związane z podróżami. Wyjeżdżam średnio 6 razy w roku, nie licząc oczywiście InternetBety :)

Czy gonić króliczka?

Środa 15/09 - 11:20 - KM8

O tym, jak być na bieżąco w świecie zmieniających się technologii...

Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? O realnej potrzebie działania, a nie o greenwashingu - panel dyskusyjny - partner merytoryczny: Nieagencja

Czwartek 16/09 - 14:10 - KM8

KPMG w raporcie “The time has come: the KPMG Survey of Sustainability Reporting 2020” donosi, że aż 80% firm w 2020 roku raportowało o wdrożeniu “jakiejś formy” zrównoważonego biznesu. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda więcej niż obiecująco - biznes, niezależnie od branży, “zrównoważeniem stoi”. Czy jednak wszyscy rozumiemy to pojęcie w ten sam sposób? I czy działamy z właściwych pobudek, czy tylko malujemy trawę na zielono na potrzeby PRu? Czy widzimy ten problem także w digital marketingu? Jak konkretnie wdrażać strategie zrównoważonego rozwoju właśnie w twoim biznesie? Potrzeby planety i biznesu idą ze sobą w parze. Zadbajmy o nie zanim będzie za późno.