Prelegent

Michał Kasprzyk

Cleverhearted Showrunners
Michał Kasprzyk

Michał Kasprzyk

Cleverhearted Showrunners

Producent Podcastów w Cleverhearted Showrunners (https://www.cleverhearted.com/) Kreatywność to jego tlen, którego używa w podcastingu, storytellingu i marketingu seryjnym. Prowadzi agencję produkującą podcasty Cleverhearted Showrunners, która jest odpowiedzialna za serie m. in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC. Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (https://seryjnimarketerzy.pl/osoba/michal-kasprzyk/) oraz na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

Producent Podcastów w Cleverhearted Showrunners (https://www.cleverhearted.com/) Kreatywność to jego tlen, którego używa w podcastingu, storytellingu i marketingu seryjnym. Prowadzi agencję produkującą podcasty Cleverhearted Showrunners, która jest odpowiedzialna za serie m. in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC. Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (https://seryjnimarketerzy.pl/osoba/michal-kasprzyk/) oraz na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

Przyciąganie i utrzymywanie uwagi - jak grać w tę niekończącą się grę?

Czwartek 12/09 - 10:20 - KM8

Wykresy konsumpcji treści lecą na łeb na szyję tuż po starcie? Dlaczego jak ktoś już włączył dane video lub podcast, to po chwili wyłącza? Ktoś kiedyś powiedział, że mamy uwagę złotej rybki, ale jak to wykorzystać? Tworzyć coraz krótsze treści? Jeśli spojrzymy na wyniki finansowe 3-godzinnego filmu Oppenheimer, to wygląda na to, że nie. Ale co w takim razie zrobić, żeby utrzymywać uwagę przez tak długi czas? Sposobów jest wiele i nie trzeba być Chrisem Nolanem, żeby z nich korzystać. Chciałbym o nich opowiedzieć uczestnikom w tym przemówieniu.