Prelegent

Krzysztof Marzec

CEODevaGroup
Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEODevaGroup

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners.

Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners.

Jak pisać reklamy w Ads, żeby klikali i konwertowali?

Piątek 13/09 - 10:20 - KM8

Systemy reklamowe są tak zautomatyzowane, że aż prosi się o testy reklam. Pod ręką mamy AI i dane z tysięcy poprzednich kampanii - szkoda tego nie wykorzystać i tak właśnie trzeba tworzyć swoje nowe reklamy: ewoluując. Opowiem jak pisać takie reklamy, które klikają się ponadprzeciętnie. Takie, które kosztują dzięki temu mniej za kliknięcie i takie, które mają większe szansę na dowiezienie konwersji.