Prelegent

Filip Werstler

Trener wystąpień publicznychTraining Filip Werstler
Filip Werstler

Filip Werstler

Trener wystąpień publicznychTraining Filip Werstler

Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, TiVo, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Bloober Team S.A. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Prelegent, występujący na konferencjach takich jak TEDxAGHUniversity czy InternetBeta (2018, 2019). Jest mentorem mówców na TEDxLikusy. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z psychologią poznawczą i oddany fan FC Barcelony.

Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, TiVo, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Bloober Team S.A. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Prelegent, występujący na konferencjach takich jak TEDxAGHUniversity czy InternetBeta (2018, 2019). Jest mentorem mówców na TEDxLikusy. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z psychologią poznawczą i oddany fan FC Barcelony.

Od danych do sensu - jak w oparciu o dane budować przekonujące komunikaty?

Czwartek 17/09 - 11:25 - online

Jak wyciągać trafne wnioski z nawału danych jakimi jesteśmy bombardowani? Jak komunikować te wnioski szerszej grupie odbiorców? Jak przejść od danych do ukrytego w nich sensu?