Prelegent
Filip Werstler

Filip Werstler
Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, TiVo, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Bloober Team S.A. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Prelegent, występujący na konferencjach takich jak TEDxAGHUniversity czy InternetBeta (2018, 2019). Jest mentorem mówców na TEDxLikusy. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z psychologią poznawczą i oddany fan FC Barcelony.
Jest trenerem prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji oraz lokalnych przedsiębiorców. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, TiVo, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Bloober Team S.A. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Prelegent, występujący na konferencjach takich jak TEDxAGHUniversity czy InternetBeta (2018, 2019). Jest mentorem mówców na TEDxLikusy. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z psychologią poznawczą i oddany fan FC Barcelony.