Prelegent

Grzegorz Miłkowski

CEOContentHouse
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

CEOContentHouse

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie.

Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwyści wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse, Union Investment.

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie.