Prelegent

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing". Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku".

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing". Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku".

Meta vs. TikTok, czyli social media 3.0. Co dla marketerów oznacza TikTokizacja contentu?

Piątek 16/09 - 11:05 - KM8

W internecie nieustannie trwa walka o nasze dusze i zaangażowanie. Dochodzi w niej do starć gigantów – jak to między firmą Meta (m.in. Facebook i Instagram) a TikTokiem. Ta pierwsza zdecydowanie czuje oddech chińskiej konkurencji na swoich plecach… i dlatego daleko inspiruje się jej rozwiązaniami. Rolki i shorty – czyli: krótkie, pionowe materiały video – zaczynają dominować w krajobrazie mediów społecznościowych. Co to oznacza dla marketerów? Jakie zmiany przynoszą stojące za ich wyświetlaniem algorytmy? Jak to wpływa na nasze kampanie reklamowe? Czym są social media 3.0? Temu wszystkiemu przyjrzę się podczas mojego wystąpienia.