Prelegent
Szymon Grzybczyk
Szymon Grzybczyk
Swój pierwszy milion zrobiłem na TikToku, a później zostałem dyrektorem kreatywnym w Tears of Joy. Mam i miałem okazje pracować dla firm takich jak LEGO, Cropp, Peugeot czy Bio-Oil. Obecnie jestem odpowiedzialny za rozwijanie TikToka dla największych firm w Polsce. Pokolenie Z znam doskonale, bo sam się do niego zaliczam, a młody wiek nie przeszkodził w budowaniu działu, który w dwa lata zaliczył wzrosty o ponad 200%.
Swój pierwszy milion zrobiłem na TikToku, a później zostałem dyrektorem kreatywnym w Tears of Joy. Mam i miałem okazje pracować dla firm takich jak LEGO, Cropp, Peugeot czy Bio-Oil. Obecnie jestem odpowiedzialny za rozwijanie TikToka dla największych firm w Polsce. Pokolenie Z znam doskonale, bo sam się do niego zaliczam, a młody wiek nie przeszkodził w budowaniu działu, który w dwa lata zaliczył wzrosty o ponad 200%.