Prelegent

Paweł Pałka

Partner i Head of StrategyadCookie
Paweł Pałka

Paweł Pałka

Partner i Head of StrategyadCookie

Partner i Head of Strategy w adcookie, w marketingu internetowym od ponad 10 lat. Certyfikowany coach wewnętrzny i praktyk metody 4DX. Publikował m.in. w ICAN Review, prelegent na Internet Beta czy też E-commerce Challenge. Pracę z markami zaczyna od wyznaczenia celu, często wychodząc poza zakres standardowego briefu. Chętnie też prowadzi warsztaty biznesowe, aby między innymi identyfikować i eliminować obszary, które uniemożliwiają dalszy rozwój biznesu klientów agencji.

Partner i Head of Strategy w adcookie, w marketingu internetowym od ponad 10 lat. Certyfikowany coach wewnętrzny i praktyk metody 4DX. Publikował m.in. w ICAN Review, prelegent na Internet Beta czy też E-commerce Challenge. Pracę z markami zaczyna od wyznaczenia celu, często wychodząc poza zakres standardowego briefu. Chętnie też prowadzi warsztaty biznesowe, aby między innymi identyfikować i eliminować obszary, które uniemożliwiają dalszy rozwój biznesu klientów agencji.

Skuteczne wyznaczanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce, czyli jak zwiększyć sprzedaż nawet o 230%

Czwartek 15/09 - 12:00 - KA15

Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce: Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży, up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów? Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce. Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!