Prelegent

Paweł Pałka

Co-Owner & Digital Strategy Advisoradcookie
Paweł Pałka

Paweł Pałka

Co-Owner & Digital Strategy Advisoradcookie

Optymalizuję procesy digitalowe oraz zysk w e-commerce dzięki autorskim szkoleniom i warsztatom skierowanym do c-levelu. W zeszłym roku w moich warsztatach wzięło udział ponad 150 właścicieli oraz e-commerce dyrektorów z największych marek w Polsce. Operacyjnie zarządzam strategią digital jako interim Digital Strategy Advisor w 2 e-commerce, które nastawione są na osiągnięcie ambitnych wzrostów. Występuję na największych marketingowych i e-commercowych wydarzeniach w Polsce, udzielam się w prasie branżowej i biznesowych podcastach.

Optymalizuję procesy digitalowe oraz zysk w e-commerce dzięki autorskim szkoleniom i warsztatom skierowanym do c-levelu. W zeszłym roku w moich warsztatach wzięło udział ponad 150 właścicieli oraz e-commerce dyrektorów z największych marek w Polsce. Operacyjnie zarządzam strategią digital jako interim Digital Strategy Advisor w 2 e-commerce, które nastawione są na osiągnięcie ambitnych wzrostów. Występuję na największych marketingowych i e-commercowych wydarzeniach w Polsce, udzielam się w prasie branżowej i biznesowych podcastach.

Kupuj i spadaj – czyli podróż klienta przez e-commerce

Czwartek 14/09 - 12:20 - KM8

Opowiem w jaki sposób e-commerce marnują mnóstwo zasobów na ad-hocowe akcje, nieskuteczne działania i stawianie wszystkiego na performance marketing nie dostrzegając wielu okazji, jakie przemykają im przed nosem. Opowiem czym jest customer journey mapping, jak wpływa na strategię oraz lejek zakupowy oraz jak w praktyce wykorzystać jego potencjał do budowania wzrostu w każdym biznesie.