Prelegent

Katarzyna Skoczek

Omnisense
Katarzyna Skoczek

Katarzyna Skoczek

Omnisense

Z wykształcenia socjolożka i specjalista ds. komunikacji i marketingu interaktywnego. Od ponad 10 lat specjalizuję się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji, oraz w projektach badawczych. Projektowałam kreatywne kampanie marketingowe dla topowych marek fmcg m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Konspol, Soplica, Hochland, prowadziłam komunikację sieci SPAR na Polskę, tworzyłam program kulinarny dla TVP Kraków, zarządzałam mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek.

Od prawie 3 lat w ramach pracy dla Omnisense skupiam się na projektowaniu skutecznie sprzedającego customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych badań jakościowych w biznesie, realizując projekty badawcze i rozwojowe dla marek, takich jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl, Baltica Group. Współtworzyłam unikatowy proces pracy z hipotezą wzrostu, który w niestandardowy i mocno pogłębiony sposób podchodzi do tworzenia nowych produktów, usług czy marek. W swoich działaniach łączę wiedzę socjologiczną, psychologiczną i marketingową oraz pasję do poszukiwań złożonych insightów na temat zachowań konsumenckich. Bywam głosem eksperckim w branży retailowej, piszę, opowiadam, tłumaczę i prowadzę warsztaty. W wolnym czasie zajmuję się roślinami doniczkowymi, a moje influencerskie poczynania można oglądać na https://www.instagram.com/kejt_plantlover/

Z wykształcenia socjolożka i specjalista ds. komunikacji i marketingu interaktywnego. Od ponad 10 lat specjalizuję się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji, oraz w projektach badawczych. Projektowałam kreatywne kampanie marketingowe dla topowych marek fmcg m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Konspol, Soplica, Hochland, prowadziłam komunikację sieci SPAR na Polskę, tworzyłam program kulinarny dla TVP Kraków, zarządzałam mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek.

Koniec ery dominacji UX. Dlaczego nie funkcjonalność, a kontekst użytkowania, w tym rutyny i rytuały powinny determinować projektowanie e i m-commerce.

Piątek 16/09 - 12:00 - KM22

- nowe kompetencje użytkowników/konsumentów Internetu - wpływ trendów i kontekstu na sposoby realizacji potrzeb - rutyny i rytuały - wyniki badań i insighty dotyczące e-commerce / realne przykłady