Prelegent

Grzegorz Rudno-Rudziński

UNITY Group
Grzegorz Rudno-Rudziński

Grzegorz Rudno-Rudziński

UNITY Group

Przedsiębiorca i działacz społeczny. Od ponad 20 lat pomaga organizacjom w rozwoju opartym na technologiach IT. W latach 2013-2016 prezes zarządu, a obecnie managing partner w Unity Group, która kulturę i wartości stawia jako nadrzędny atut w relacjach z pracownikami i klientami. Koncentruje się na rozwoju działań firmy na rynku krajowym oraz na współdziałaniu z organizacjami i startupami.

Współpracował aktywnie przy rozwoju e-commerce z firmami takimi jak EURO RTV AGD, Polski Bus, Onnibus, Euroterm, Kaczmarek Electric, ASAJ oraz przy digitalizacji procesów sprzedaży w Volkswagen Group Polska czy Hyundai. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu i metodyk rozwoju innowacji. Founder i członek rady nadzorczej w oneb2b.pl - pierwszej platformie B2B do sprzedaży internetowej i tradycyjnej dostępnej w modelu abonamentowym. Regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i konferencji. Cały czas aktywnie szerzy idee wzrostu przez współpracę i wymianę wiedzy, w latach 2018-22 realizując ją jako prezes zarządu ogólnopolskiego stowarzyszenia firm IT - ITCorner. Jest także ambasadorem ogólnopolskiej akcji Woman Update, której celem jest aktywizacja kobiet do zdobywania kompetencji cyfrowych i zawodowego realizowania się w sektorze IT. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Glasgow Caledonian University oraz ICAN Strategic Leadership Academy.

Przedsiębiorca i działacz społeczny. Od ponad 20 lat pomaga organizacjom w rozwoju opartym na technologiach IT. W latach 2013-2016 prezes zarządu, a obecnie managing partner w Unity Group, która kulturę i wartości stawia jako nadrzędny atut w relacjach z pracownikami i klientami. Koncentruje się na rozwoju działań firmy na rynku krajowym oraz na współdziałaniu z organizacjami i startupami.

Od grupy kolegów, do 500 osób - 25 lat skalowania firmy usługowej wokół e-commerce

Czwartek 15/09 - 09:50 - KM22

- Dlaczego pomagamy budować biznesy klientom, a sami nie stosujemy się do dawanych rad? - Bariery wzrostu firmy usługowej - od oferty wartości, marketingu, kulturę organizacyjną po relacje między founderami - czy wiesz po co masz firmę - wychodzenie na nowe rynki - skalowanie przez M&A - nauka na porażkach i kryzysach Jak przez 25 lat budowy Unity Group udało nam się odnajdywać modele wzrostu