Prelegent

Krzysztof Szyszkiewicz

Head of DeliveryValueships
Krzysztof Szyszkiewicz

Krzysztof Szyszkiewicz

Head of DeliveryValueships

Kris specializes in monetization and growth topics, helping his clients with pricing, go-to-market, strategy and business model set-up.
Prior to Valueships, Kris spent 4 years at McKinsey and Company where he supported various companies in pricing, branding and revenue growth management in multiple industries, mainly in software, e-commerce, banking, telecommunications, retail and CPG industries.
Kris is a Certified Pricing Practitioner (CPP), he completed multiple courses in the field of strategic management in the world's most renowned institutions (MIT, Section4)

Kris specializes in monetization and growth topics, helping his clients with pricing, go-to-market, strategy and business model set-up.<br /> Prior to Valueships, Kris spent 4 years at McKinsey and Company where he supported various companies in pricing, branding and revenue growth management in multiple industries, mainly in software, e-commerce, banking, telecommunications, retail and CPG industries.<br /> Kris is a Certified Pricing Practitioner (CPP), he completed multiple courses in the field of strategic management in the world's most renowned institutions (MIT, Section4)

Ile powinien kosztować sos sojowy? Wyznaczanie cen w e-commerce

Czwartek 15/09 - 14:55 - KM8

Czy wiesz ile kosztuje sos sojowy w najbliższym sklepie? Masło, olej, bułki? Ile powinien kosztować kabelek USB lub ładowarka? Strzelam, że nie znasz odpowiedzi. Twoi klienci też tego nie wiedzą. Dobry pricing w handlu polega na właściwym określeniu, które produkty tworzą percepcję cenową, jakie podatne są promocjom sezonowym, a gdzie zwiększać marże na długim ogonie. Firmy, które to odkryły zarabiają do 25% więcej na tych samych produktach co konkurencja. Podczas prelekcji, Krzysztof Szyszkiewicz, Partner w Valueships, butiku konsultingowym specjalizującym się w zarządzaniu cenami, opowie jakie kroki musisz wykonać, by zwiększyć marże w swoim biznesie internetowym. Dowiesz się jak zarządzać asortymentem oraz polityką cenową i rabatową. Oczekuj prostej mapy drogowej, nad którą będziesz mógł pracować, gdy tylko odpoczniesz po konferencji. Do zobaczenia!