Prelegent

Krzysztof Szyszkiewicz

Head of DeliveryValueships
Krzysztof Szyszkiewicz

Krzysztof Szyszkiewicz

Head of DeliveryValueships

Kocham pricing - zajmuję się nim od zawsze, wcześniej w McKinsey and Company dla biznesów wszelkiego rodzaju, dzisiaj w Valueships głównie dla SaaS, e-commerce i biznesów usługowych (agencje & software house) Poza tym często zajmuję się monetyzacją, strategią i ogólnym wzrostem top-line (wszystko to co na górze Twojego P&L'a)

Kocham pricing - zajmuję się nim od zawsze, wcześniej w McKinsey and Company dla biznesów wszelkiego rodzaju, dzisiaj w Valueships głównie dla SaaS, e-commerce i biznesów usługowych (agencje & software house) Poza tym często zajmuję się monetyzacją, strategią i ogólnym wzrostem top-line (wszystko to co na górze Twojego P&L'a)

Pricing - Randomowe wyznaczanie cen, czyli zabójstwo Twojej marży w 3 aktach

Czwartek 14/09 - 14:30 - KM8

Pricing to najsilniejsza z dźwigni do optymalizacji marży! W mojej prezentacji skupię się na tym jak można wyznaczać ceny w oparciu o badania i analitykę. Przejdziemy przez najpopularniejsze sposoby oraz zagłębimy się w świecie value-based pricingu. Porozmawiamy o tym czym jest skłonność do zapłaty i jak się ma do preferencji odbiorców - to na tej podstawie powinniście wyznaczać ceny