Prelegent

Marcin Dotka

SypialniaPlus
Marcin Dotka

Marcin Dotka

SypialniaPlus

Praktyk, który od 15 lat bez względu na zajmowane stanowisko - zawsze aktywnie działa na pierwszej linii e-commerce. Szlify zdobywałem w Allegro. Następnie organizowałem, rozwijałem, optymalizowałem oraz monetyzowałem sprzedaż internetową kolejno dla marek Babyono, Semilac, Moliera 2, Semi Line i SypialniaPlus, konsultując w międzyczasie drugie tyle nie mniej znanych brandów. Udział przy tak różnych projektach oraz znajomość takich branż jak choćby: fashion, beauty, home & decor, elektronicznej, dziecięcej oraz artykułów biurowych - to z pewnością czynniki, które pozwalają mi spoglądać na e-commerce z rozmaitych, czasem zgoła odmiennych od siebie perspektyw.

Praktyk, który od 15 lat bez względu na zajmowane stanowisko - zawsze aktywnie działa na pierwszej linii e-commerce. Szlify zdobywałem w Allegro. Następnie organizowałem, rozwijałem, optymalizowałem oraz monetyzowałem sprzedaż internetową kolejno dla marek Babyono, Semilac, Moliera 2, Semi Line i SypialniaPlus, konsultując w międzyczasie drugie tyle nie mniej znanych brandów. Udział przy tak różnych projektach oraz znajomość takich branż jak choćby: fashion, beauty, home & decor, elektronicznej, dziecięcej oraz artykułów biurowych - to z pewnością czynniki, które pozwalają mi spoglądać na e-commerce z rozmaitych, czasem zgoła odmiennych od siebie perspektyw.

Nieoczywiste triki, które zwielokrotnią przychody każdego sklepu internetowego.

Czwartek 15/09 - 09:00 - KM8

Opis standardowych metod optymalizacji sklepu internetowego znajdziecie w niemalże każdej publikacji o e-commerce, ale gdyby było to tak proste, to nie miałbym dziś tyle pracy ile mam. Nie będę teoretyzował i uogólniał tak jak przywołane publikacje, tylko przedstawię Wam zbiór konkretnych, najbardziej nieoczywistych, a jednocześnie najbardziej skutecznych trików na podniesienie wyników każdego e-sklepu.