Prelegent

Marek Oczkowski

Partnership ManagerSMSAPI
Marek Oczkowski

Marek Oczkowski

Partnership ManagerSMSAPI

Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi. W LINK Mobility Poland dba również o utrzymywanie oraz tworzenie integracji technologicznych. Współorganizator webinarów oraz wydarzeń związanych z komunikacją i marketingiem dla MŚP, podcaster, działa aktywnie na rzecz zwiększania świadomości w temacie budowy efektywnych programów partnerskich. W kontaktach rzeczowy, konstruktywny i otwarty. Gościł na scenach konferencji takich jak: Infoshare, InternetBeta, Mobile Trends Conference, Targi eHandlu. Prywatnie ojciec trójki dzieci, mąż jednej żony, zapalony fotograf i miłośnik wszelkiej gastronomii.

Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi. W LINK Mobility Poland dba również o utrzymywanie oraz tworzenie integracji technologicznych. Współorganizator webinarów oraz wydarzeń związanych z komunikacją i marketingiem dla MŚP, podcaster, działa aktywnie na rzecz zwiększania świadomości w temacie budowy efektywnych programów partnerskich. W kontaktach rzeczowy, konstruktywny i otwarty. Gościł na scenach konferencji takich jak: Infoshare, InternetBeta, Mobile Trends Conference, Targi eHandlu. Prywatnie ojciec trójki dzieci, mąż jednej żony, zapalony fotograf i miłośnik wszelkiej gastronomii.

Na 15.09 zaplanowano odłączenie energii elektrycznej, czyli o odpowiedzialności marketera

Czwartek 15/09 - 13:15 - KM8

Opowiadamy o SMS-ach i o tym, dlaczego klikając w złe linki tracimy oszczędności. Spam, phishing i wirusy trafiają do nas każdym kanałem, dlatego weź starszą panią pod rękę i przekonaj ją, że nie wszystko, co przychodzi na telefon, jest godne zaufania. Pokazujemy, jak rozpoznać fałszywe wiadomości, bo czasem każdy z nas łapie się na pośpiech i znajome nazwy.

A ile przyniesie mi to leadów? - czyli jak (nie) prowadzić partnerstw

Piątek 16/09 - 13:15 - KM22

Czym jest partnerstwo biznesowe? Jakie mogą być skutki złych praktyk? Czy partnerstwo polega tylko na pozyskiwaniu leadów? Odpowiedzi na te pytania wydają się oczywiste z poziomu B2B. Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia partnership managerów? Wspólnie przedstawimy dobre praktyki partnerstw B2B w oparciu o nasze doświadczenia.