Prelegent

Jacek Szlak

Redaktor naczelnyMarketing przy Kawie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

Redaktor naczelnyMarketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zaangażowanie społeczne – kiedy marki robią to źle

Czwartek 17/09 - 13:45 - online

Marki wychodzą poza generowanie zysku, pokazując swoje zaangażowanie społeczne. Nie zawsze im wychodzi. Na co zwrócić uwagę, projektując takie działania, by nie być oskarżonym o wokewashing lub greenwashing?