Prelegent

Kacper Zdunek

WłaścicieClickInStory
Kacper Zdunek

Kacper Zdunek

WłaścicieClickInStory

Właściciel agencji ClickInStory specjalizującej się w Influencer Marketingu i targetowanym e-samplingu. Z rynkiem marketingu internetowego związany od ponad 8 lat. Klientami ClickInStory są między innymi: Aplauz – polski dystrybutor firmy Sennheiser, Dr. Oetker czy Allegro. Przed założeniem ClickInStory, pracował między innymi przez dwa lata w firmie New Balance. Pełnił tam rolę Project Managera i odpowiadał za influencer marketing oraz działania promocyjne działu fitness. Bezpośrednio przed założeniem agencji Kacper Zdunek realizował projekty m.in. dla firm Ubisoft (kampania nagrodzona 2 nagrodami) oraz Crédit Agricole w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.

Właściciel agencji ClickInStory specjalizującej się w Influencer Marketingu i targetowanym e-samplingu. Z rynkiem marketingu internetowego związany od ponad 8 lat. Klientami ClickInStory są między innymi: Aplauz – polski dystrybutor firmy Sennheiser, Dr. Oetker czy Allegro. Przed założeniem ClickInStory, pracował między innymi przez dwa lata w firmie New Balance. Pełnił tam rolę Project Managera i odpowiadał za influencer marketing oraz działania promocyjne działu fitness. Bezpośrednio przed założeniem agencji Kacper Zdunek realizował projekty m.in. dla firm Ubisoft (kampania nagrodzona 2 nagrodami) oraz Crédit Agricole w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.

Dobór świadczeń w Influencer Marketingu

Środa 16/09 - 12:15 - online

Marketerzy dosyć często patrzą na ilość, a nie na jakość. W trakcie prelekcji opowiem w jaki sposób dobierać świadczenia dla influencerów, jak angażować społeczność, na co zwrócić uwagę przy komunikacji produktów oraz jakie czynniki decydują o wzroście sprzedaży.