Prelegent

Mikołaj Winkiel

Chief EvangelistBrand24
Mikołaj Winkiel

Mikołaj Winkiel

Chief EvangelistBrand24

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Jak wykorzystać monitoring Internetu w sprzedaży 2020

Środa 16/09 - 15:35 - online

Od kilku lat powtarzamy że social selling to przyszłość, warto jednak rozejrzeć się w Internecie, aby zobaczyć, że nie możemy ograniczać się tylko do pojedynczych źródeł a należy spojrzeć na Internet całościowo - i spróbować wykorzystać każde miejsce, w którym są nasi klienci... w ten czy inny sposób.